آنچلوتی برای خط دفاعی رئال مادرید چه ترکیبی برای فصل جدید دارد؟

آنچلوتی برای خط دفاعی رئال مادرید چه ترکیبی برای فصل جدید دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در فصل گذشته موفق شد قهرمان رقابت های لالیگا و قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و همین قضیه انتظارات را از کارلو آنچلوتی در فصل جدید بیش از پیش می کند چرا که رئال مادرید تیمی است که در هر فصل به دنبال قهرمانی ها است و در این باشگاه مهم نیست که در فصل گذشته چه اتفاقاتی افتاده است.

به گزارش فوتبالی، در این تابستان، رئال مادرید آنتونیو رودیگر را که قراردادش با چلسی به پایان رسیده بود، به خدمت گرفت تا بدین ترتیب به نوعی تغییری در خط دفاعی رئال مادرید ایجاد شود. خیلی ها فکر می کردند که کارلو آنچلوتی قرار است که از آنتونیو رودیگر در پست مدافع وسط استفاده کند و بدین ترتیب یکی از میان آلابا و ادر میلیتائو نیمکت نشین شود. اما ترکیبی که آنچلوتی در ال کلاسیکو به کار برد، نشان داد که سرمربی ایتالیایی نظر دیگری دارد.

در واقع کارلو آنچلوتی از آنتونیو رودیگر در پست مدافع چپ استفاده کرد و خودش هم در این باره گفت که نمی خواهد به زوج آلابا - میلیتائو دست بزند و بدین ترتیب می خواهد از رودیگر در پست دفاع چپ استفاده است.

اکنون آنچلوتی برای دفاع راست، وازکز و کارواخال را در اختیار دارد. برای مدافع وسط او ناچو، آلابا و میلیتائو را دارد و وایخو هم هنوز در باشگاه حضور دارد. برای دفاع چپ هم رودیگر و فرلاند مندی در دسترس هستند.

1470