بمب 50 میلیونی بایرن مونیخ برای نقل و انتقالات زمستانی

بمب 50 میلیونی بایرن مونیخ برای نقل و انتقالات زمستانی

پایگاه خبری فوتبالی - اولیور کان مدیر اجرایی بایرن مونیخ در صحبت های اخیرش گفته است که بایرن مشکل مالی ندارد اما با این وجود برای خرید هالند دست به جنون نمی زند چرا که لواندوفسکی را در اختیار دارند و ترجیح می دهند که در ست های دیگر هزینه کنند.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ در حال حاضر برای تمدید قرارداد کینگزلی کومان وینگر فرانسوی خود به توافق نرسیده است. کومان فقط یک سال و نیم دیگر قرارداد دارد و بایرن در نظر دارد که برای وی جانشینی پیدا کند. حالا TNT Sports گزارش داده است که بایرن در نظر دارد که در ژانویه برای خرید رافینیا 50 میلیون یورو بپردازد. این بازیکن برزیلی با لیدز قرارداد دارد.

بایرن در ماه های اخیر همه تلاش خود را برای تمدید قرارداد کومان انجام داده است. بازیکن فرانسوی اولین پیشنهاد تمدید را نپذیرفت و تلاش های بعدی بایرن برای نزدیک شدن به مواضه مورد نظر وی مشکل بوده است. در چنین شرایطی بایرن به گزینه های دیگر فکر می کند. یکی از این گزینه ها مربوط به رافینیا ستاره لیدز است. لیدز فصل خوبی نداشته و در مسیر سقوط از لیگ انگلیس قرار دارد و در چنین شرایطی بایرن می خواهد از فرصت استفاده کند و لیدز را در همین زمستان بخرد که قیمت وی نیز حدود 50 میلیون یورو تخمین زده می شود. این بازیکن پاسپورت ایتالیایی دارد و جزء سهمیه بازیکنان غیراروپایی محسوب نمی شود.

4125