شرط جذب وینگر برزیلی لیدزیونایتد توسط بایرن‌مونیخ مشخص شد

شرط جذب وینگر برزیلی لیدزیونایتد توسط بایرن‌مونیخ مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - در روزهای اخیر اخباری مبنی بر نه تنها علاقه بلکه توافق مقامات باشگاه های بایرن مونیخ آلمان و لیدز یونایتد انگلستان برای جذب رافینیا، وینگر برزیلی این تیم منتشر گردید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اروپایی، طبق اخبار اولیه رافینیا، وینگر برزیلی لیدز یونایتد قرار بود در پنجره‌ی نقل و انتقالاتی زمستانی در ژانویه‌ی جاری به تیم نخست شهر مونیخ برود. با این اوصاف، طبق جدیدترین شایعات پیرامون این داستان، به خدمت گرفتن این وینگر برزیلی در ژانویه‌ی جاری تقریباً منتفی به نظر می رسد.

در حقیقت طبق ادعای پیشین حسن صالح حمیدزیچ و یولیان ناگلزمان، مدیریت بایرن مونیخ فعالیتی برای خرید بازیکن در ژانویه‌ی جاری ندارد و تمرکز اصلی باشگاه باواریایی بر روی تمدید قراردادها است.

همچنین پرداختن مبلغ تقریباً گزاف و پر هزینه‌ی پنجاه میلیون برای رافینیای برزیلی در پنجره‌ی نقل و انتقالات تابستان تنها در صورت خروج کینگزلی کومان فرانسوی انجام خواهد گرفت. بر این اساس، این وینگر برزیلی گزینه‌ی جانشینی کینگزلی کومان می باشد و در صورتی که مذاکرات مدیران بایرن مونیخ با وینگر فرانسوی تیمشان به بن بست بخورد، این باشگاه مونیخی به دنبال فروش ملی پوش فرانسوی در پنجره‌ی نقل و انتقالات تابستان خواهد بود تا از رایگان جدا شدن این بازیکن سرعتی و تکنیکی جلوگیری کند.

در این شرایط، رافینیا احتمالاً به عنوان جانشین کینگزلی کومان جذب خواهد شد و به خدمت باواریایی ها در خواهد آمد.

مقایسه آماری کومن و رافینیا در فصل جاری:

9404