حمله شدید کاپیتان لیورپول به مسئولین لیگ برتر

حمله شدید کاپیتان لیورپول به مسئولین لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی - جوردن هندرسون کاپیتان لیورپول معتقد است که فدراسیون فوتبال انگلیس و مسئولان لیگ برتر اهمیتی به سلامت و رفاه بازیکنان نمی‌دهند. 

به گزارش فوتبالی، با شروع موج جدید کرونا در اروپا، لیگ برتر انگلیس بیشتر از تمامی لیگ‌ها تحت تاثیر قرار گرفت و 6 دیدار از 10 بازی هفته هجدهم به تعویق افتاد. بازی لیورپول در خانه تاتنهام که با تساوی 2-2 به پایان رسید، یکی از چهار دیداری بود که برگزار شد. هفته گذشته گزارش شد که بیش از 90 مورد ابتلا به ویروس کرونا در بین بازیکنان و اعضای کادرفنی در لیگ وجود دارد و حتی باشگاه‌ها نیز جلسه‌ای برای تعطیلی لیگ برگزار کردند که در پایان، مسئولان لیگ جزیره به ادامه بازی‌ها رای دادند. 

به نقل از اسکای اسپورتس، هندرسون در این باره به بی بی سی اسپورت گفت: "فوتبال برای ما همه چیز است و می‌خواهیم هر زمانی که پایمان را در زمین می‌گذاریم، با بیشترین توان ظاهر شویم تا نمایشی در خور هواداران ارائه دهیم و متاسفانه در این بازه زمانی، این کار بسیار سخت است. کووید در چند سال اخیر با ما همراه بوده و اگر مراقب نباشیم، این ویروس بدتر و خطرناک تر می‌شود. نگران این هستم که هیچ کس در لیگ به فکر سلامتی بازیکنان نیست."

4416