بازی با بایرن مهم ترین مسابقه فصل لیورپول است

بازی با بایرن مهم ترین مسابقه فصل لیورپول است


به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا شب در شرایطی در استادیوم آنفیلد میزبان بایرن مونیخ است که ویرژیل فن دایک را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت اما هندرسون مدعی شد آنها قادر به پر کردن جای خالی این بازیکن هستند.

هندرسون در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با بایرن گفت:

"بازی با بایرن مونیخ مهم ترین مسابقه فصل ماست. ما تنها در یک جام مدعی نیستیم و من حس می کنم لیورپول به قدری کیفیت دارد که می تواند هم در لیگ قهرمانان و هم لیگ برتر موفق باشد و من امیدوارم در پایان فصل بتوانیم بگوییم که حداقل در یک جام قهرمان شده ایم.

ما آماده همه چالش ها و دیدارهای پیش رو هستیم اما مسابقات خیلی سریع و یکی پس از دیگری برگزار می شوند. اردوی ماربلا برای ما مهم بود و در آخر فصل خواهیم دید که کجا قرار خواهیم داشت. این اردو برای کل بازیکنان خوب بود و ما برای دیدار مقابل بایرن مونیخ و ادامه فصل آماده شدیم. تمرینات به خوبی برگزار شده است و همه بازیکنان آماده دیدار فردا شب هستند.

او در مورد غیبت ویرژیل فن دایک گفت: مطمئنا نبود او مقابل بایرن مونیخ مهم است و شما این مسئله را در جریان بازی خواهید دید اما من احساس می کنم در تیم ما کیفیت کافی برای پوشش جای خالی فن دایک وجود دارد. دفاع کردن فقط وظیفه دو مدافع مرکزی نیست و هر کسی که جای فن دایک بازی کند، از وظایف خود آگاه است."