کاپیتان لیورپول: نه می‌‌ترسیم، نه بهانه‌تراشی می‌کنیم

کاپیتان لیورپول: نه می‌‌ترسیم، نه بهانه‌تراشی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول می‌گوید این تیم از هیجان و چالش رقابت تنگاتنگ با منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر نه تنها هراسی ندارد بلکه این رقابت داغ را انگیزه‌ای مضاعف برای فتح جام قهرمانی می‌داند.

کاپیتان لیورپول و هم‌تیمی‌هایش پس‌فردا یکشنبه درحالی در یک بازی بسیار مهم به مصاف منچستریونایتد می‌روند که می‌دانند کوچکترین لغزش آنها در این بازی کافی است تا شاگردان پپ گواردیولا از فرصت پیش‌آمده نهایت استفاده را برای محکم کردن جای پای‌شان در صدر جدول استفاده کنند.

اما هندرسون می‌گوید لیورپول از این چالشها کوچکترین هراسی ندارد بلکه رقابت شانه به شانه با منچسترسیتی برخلاف آنچه تصور می‌شود می‌تواند عامل انگیزشی و نیروی محرکه‌ای برای قهرمانی قرمزهای آنفیلد باشد.

کاپیتان 28ساله لیورپول در گفتگو با روزنامه انگلیسی میرر گفت:" کسی که برای لیورپول بازی می‌کند نمی‌تواند ‌بی‌خیال باشد. در این باشگاه هیچکس نمی‌خواهد دیگران تیمش را در مقابل هر حریفی که فکرش را بکنید، تیم ضعیف‌تر به حساب بیاورد. ما دوست داریم سطح انتظارات از لیورپول  بالا باشد چون این نشان می‌دهد که مشغول فوتبال بازی کردن در بالاترین سطح هستیم".

هندرسون در ادامه گفت:" ما باید در تک تک بازی‌ها با ذهنیت پیروزی وارد زمین شویم و اولویت‌مان باید برد باشد. به همین سادگی. اگر کسی برای خودش بهانه‌تراشی کند، دست آخر چیزی دستش را نمی‌گیرد. ما هرگز نه به دنبال بهانه هستیم و نه بهانه‌گیری می‌کنیم".