آخرین شرایط مشکل تنفسی مدافع منچستریونایتد از زبان همسرش

آخرین شرایط مشکل تنفسی مدافع منچستریونایتد از زبان همسرش

پایگاه خبری فوتبالی - ویکتور لیندلوف مدافع سوئدی منچستریونایتد که به علت درد از ناحیه قفسه سینه در بازی شنبه گذشته مقابل نوریچ از زمین خارج شده بود، در حال حاضر از نظر شرایط قلبش مورد معاینه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، مدافع 27 ساله به علت مشکل تنفسی از زمین خارج شد و حالا همسرش مایا نیلسون لیندلوف اعلام کرده است که او توسط پزشکان از نظر قلبی مورد ارزیابی قرار می گیرد. همسر لیندلوف نوشته است:" دیدن این بازی باریم ترسناک بود و ویکترو بعد از آن خیلی ناراحت بود. تست های زیادی داد و به مدت دو روز تحت نظر بود تا مشخص شود که همه چیز روبراه است. مدت زیادی طول کشید تا با فردی از تیم بتوانم ارتباط برقرار کنم تا در مورد شراط ویکتور به من خبر بدهد. خوشبختانه هه چیز خوب به نظر می رسد اما باید منتظر نتیجه تست ها باشیم. او روز گذشته در خانه ماند و استراحت کرد."

ویروس کرونا باعث شد تا بازی سه شنبه گذشته میان برنتفورد و منچستریونایتد به تعویق بیافتد. یونایتد در مورد شرایط لیندلوف نیز در بیانیه ای اعلام کرد:" ویکتور در حال حاضر به خاطر بررسی های احتیاطی تحت نظر قرار دارد. به خوبی از اتفاقی که در بازی مقابل نوریچ رخ داد، ریکاوری کرده است. همه چیز حاکی از آن است که او با افراد مبتلا به کرونا در باشگاه در ارتباط نبوده است."

رانگنیک سرمربی منچستریونایتد تایید کرده است که لیندلوف ضربان قلبی بالاتر از حد معمول داشته است:" نمی توانست به یاد بیاورد که چطور این اتفاق رخ داده اما با بازیکن دیگری برخورد کرد. بعد از بازی او را معاینه کردیم."

4125