عکس؛ ملاقات احساسی مدافع منچستریونایتد و پسرش پس از یورو

عکس؛ ملاقات احساسی مدافع منچستریونایتد و پسرش پس از یورو

پایگاه خبری فوتبالی - ملاقات ویکتور لیندلوف مدافع سوئدی منچستریونایتد و پسرش پس از حذف سوئد از یورو یکی از تکان دهنده ترین لحظات یورو 2020 را رقم زد.

به گزارش فوتبالی، مدافع منچستریونایتد پس از حذف سوئد توسط اوکراین به خانه برگشت که در آن جا پسرش تد لوئی با هیجان و اشتیاق منتظر بود و وقتی پدرش را دید با فریاد و شادی به آغوش ویکتور رفت.همسر بازیکن سابق بنفیکا ویدیویی از این لحظه در اینستاگرام منتشر کرده و نوشته است:" انگار دل یکی برای فرد دیگری خیلی تنگ شده بود."

تد دو ساله در ابتدای ویدیو مثل کودکی که منتظر جایزه گرفتن از بابانوئل در کریسمس است، پشت شیشه منتظر ایستاده و وقتی که پدرش را می بیند از فرط هیجان نمی تواند جلوی خودش را بگیرد و در نهایت در آغوش این مدافع میانی آرام می گیرد. لیندلوف نیز از دیدن پسرش هیجان زده می شود.

بازیکنان حاضر در یورو به خاطر پروتکل های مربوط به کرونا هفته ها از خانواده هایشان دور بودند و پس از پایان کار تیم هایشان در یورو می توانند نزد خانواده هایشان برگردند.

سوئد با شکست دو بر یک مقابل اوکراین در آخرین دقایق وقت اضافه از یورو کنار رفت. این تیم عملکرد قابل قبولی در یورو داشت و در آستانه حضور در یک چهارم نهایی یورو بودند اما در نهایت توسط اوکراین حذف شدند.

4125