دو مدافعی که به لیست مصدومان پرشمار منچستریونایتد اضافه شدند

دو مدافعی که به لیست مصدومان پرشمار منچستریونایتد اضافه شدند

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در بازی مقابل برنتفورد دچار یک شوک شد چرا که رافائل واران و ویکتور لیندلوف دو مدافع این تیم در بازی شنبه مقابل برنتفورد با مصدومیت از زمین خارج شدند. 

به گزارش فوتبالی، واران با مصدومیت از ناحیه مچ پا در اوایل  نیمه دوم از زمین خارج شد و لیندلوف نیز با مصدومیتی دیگر از زمین خارج شد و جای خود را به لیساندرو مارتینز داد. لوک شاو، تایرل مالاسیا و آنتونی مارسیا دیگر مصدومان یونایتد هستند. البته واران به یکی از خبرنگاران گفته است که مصدومیتش چندان جدی نیست. 

منچستریونایتد جدا از مصدومیت دو مدافع خود ، دو امتیاز کلیدی را در مقابل برنتفورد از دست داد. شیاطین سرخ پس از گلزنی میسون مونت در وقت اضافه به نظر می رسید که سه امتیاز شیرین را کسب کند اما کریستوفر آیر، کار را به تساوی کشاند و بازی با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید.

یونایتد در رتبه ششم لیگ انگلیس قرار گرفته و هشت امتیاز تا تاتنهام در رتبه پنجم فاصله دارد. حالا امیدهای انها برای حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده کمرنگ شده است هر چند که اریک تن هاگ سرمربی این تیم می گوید:" هنوز بازیهای زیادی در پیش است. اجازه بدهیم که به این یک امتیاز راضی شویم."

شیاطین سرخ باید آماده بازی حساس مقابل چلسی در استمفوردبریج شوند. در حال حاضر آبی ها در رتبه یازدهم لیگ انگلیس قرار دارند و هشت امتیاز از منچستریونایتد عقب افتاده اند. 

4125