وحشت‌زدگی همسر و فرزندان مدافع منچستریونایتد از سارقان

وحشت‌زدگی همسر و فرزندان مدافع منچستریونایتد از سارقان

پایگاه خبری فوتبالی - در زمانی که ویکتور لیندلوف مدافع سوئدی منچستریونایتد در مقابل برنتفورد بازی می کرد، همسر و فرزندانش از نفوذ سارقان به خانه شان شوکه و وحشت زده شده اند.

به گزارش فوتبالی، مایا لیندلوف همسر این مدافع در صفحه اینستاگرامش در این باره توضیح داد. مایا و دو فرزندش مجبور شده اند که از دست سارقان مخفی شوند و خودشان را در خانه شان در شهر منچستر محبوس کنند.مدافع 27 ساله منچستریونایتد در زمان این اتفاق در بازی با برنتفورد حضور داشته و به برد تیمش با نتیجه سه بر یک کمک کرده است. مایا در پیامی نوشته است:" در حین بازی ویکتور در چهارشنبه شب، سارقان به خانه ما در شهر منچستر آمدند. به همراه دو فرزندم در خانه تنها بودیم که مخفی شدیم و پیش از آن که وارد فضای خانه مان شوند، درها را به روی خودمان در اتاق قفل کردیم."

مایا نوشته است که فرزندانش از این لحظه ترسناک، شوکه شده اند و به همین خاطر کل خانواده به سوئد سفر کرده اند. مایا در سال 2018 با ویکتور ازدواج کرد که در ادامه گفت:"فعلا حالمان خوب است اما شوکه شده ایم و این لحظات برای من و فرزندان کوچکم بسیار ترسناک بود. در حال حاضر در سوئد هستیم و در کنار خانواده استراحت می کنیم."

مدافع سوئدی 90 دقیقه برای برنتفورد در روز چهارشنبه بازی کرد و به پیروزی تیمش کمک کرد.  باشگاه یونایتد اعلام کرده است که از این بازیکن و خانواده اش حمایت می کند و بدین ترتیب ویکتور از لیست بازی مقابل وستهام خط خورد تا کنار خانواده اش باشد.

4125