قاب ماندگار درکلاسیکر؛ بهترین شماره 9 فعلی در کنار بهترین شماره 9 آینده!

قاب ماندگار درکلاسیکر؛ بهترین شماره 9 فعلی در کنار بهترین شماره 9 آینده!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته چهاردهم از رقابت های بوندسلیگا، بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و هر سه امتیاز را کسب کند و فاصله خود را با دورتموند در صدر جدول افزایش دهد و اوضاع خوبی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی هم روبرت لواندوفسکی و هم ارلینگ هالند خوش درخشیدند اما در نهایت این تیم لواندوفسکی بود که توانست به پیروزی برسد و هر سه امتیاز را به دست بیاورد. مهاجم لهستانی در این بازی دو گل به ثمر رساند و هالند هم یک گل زد.

لواندوفسکی یک از مدعی های اصلی توپ طلا بود که البته لئو مسی برنده این جایزه شد. لواندوفسکی در مراسم توپ طلا جایزه بهترین مهاجم سال را از آن خود کرد چرا که او بهترین گلزن دنیای فوتبال است و بهترین شماره 9 حال حاضر به حساب می آید.

اما ارلینگ هالند در شرایط سنی متفاوتی نسبت به لواندوفسکی است و بسیار جوان تر است اما با توجه به استعدادی که دارد خیلی ها معتقدند که او می تواند یکی از بهترین بازیکنان دنیا شود و در حال حاضر هم یک مهاجم شماره 9 ایده آل است که در آینده می تواند حتی بهتر از لواندوفسکی شود.

در پایان بازی بایرن مونیخ و دورتموند، لواندوفسکی و هالند با هم خوش و بشی داشتند و این تصویر ماندگار به ثبت رسید.

1470