اعلام ترکیب بایرن مونیخ و دورتموند؛ جنگ هالند و لواندوفسکی

اعلام ترکیب بایرن مونیخ و دورتموند؛ جنگ هالند و لواندوفسکی

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب دورتموند و بایرن مونیخ برای مهمترین بازی دور رفت بوندسلیگای 21-2020 اعلام شد که باید دید چه اتفاقی رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، بایرن و دورتموند که در حال حاضر با 15 امتیاز از شش بازی رقابت داغی را دارند. البته لایپزیش با شانزده امتیاز از هفت بازی فعلا و موقتا در صدر جدول است اما امشب یکی از دو غول فوتبال آلمان در بازی رو در رو می توانند صدرنشین شوند. فعلا البته تفاضل گل بایرن مونیخ بهتر است و اگر بازی امشب با تساوی به اتمام برسد، باواریایی ها در صدر جدول قرار می گیرند، لایپزیش دوم می شود و دورتموند در رده سوم خواهد ماند. به هر صورت قطعا بازی امشب سرنوشت بوندسلیگا را مشخص نخواهد کرد و چیزی تمام نشده نخواهد بود اما دورتموند حداقل می تواند ثابت کند که می تواند مقابل بایرن مونیخ ایستادگی کند اما در صورتی که باواریایی ها برنده شوند نشان خواهند داد که رقیب زردپوش همچنان برای آنها رقیب سرسختی نیست و طاقت مقاومت مقابلشان را ندارد.

ترکیب بایرن مونیخ در بازی امشب بدین شرح است: نویر، سار، آلابا، بواتنگ، لوکاس هرناندز، کیمیش، گورتسکا، مولر، کومان، گنابری، لواندوفسکی.

ترکیب دورتموند نیز بدین شرح خواهد بود: بورکی، دلانی، هوملس، گررو، مونیر، آکانجی، ویتسل، رویس، سانچو، هالند، جیووانی رینا.

4125