آماده‌باش بایرن مونیخ برای خرید هالند؛ تکرار ماجرای لواندوفسکی؟

آماده‌باش بایرن مونیخ برای خرید هالند؛ تکرار ماجرای لواندوفسکی؟

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ که بارها تمایل به خرید ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند را تکذیب کرده حالا نقشه هایش را تغییر داده است.

به گزارش فوتبالی، در حقیقت بیلد گزارش داده است که در حال حاضر بایرن به صورت جدی به خرید هالند فکر می کنند چرا که نگران هستند که روبرت لواندوفسکی جدا شود و در نظر دارند که مهاجم دورتموند را به عنوان جانشین مهاجم لهستانی به خدمت بگیرند.

لواندوفسکی در سال 2014 به صورت رایگان راهی بایرن مونیخ شد. این بازیکن با اتمام قراردادش با دورتموند راهی تیم آلمانی شد اما شرایط برای هالند کاملا متفاوت است چرا که هنوز زمان زیادی تا پایان قراردادش با دورتموند مانده است و تیم زردپوش به هیچ وجه اجازه جدایی وی با مبلغی کمتر از 100 میلیون یورو را نخواهد داد. بایرن همواره ستارگان تیم های رقیب را در بوندسلیگا خریده تا هم آنها را تضعیف کند و هم قهرمانی خود را در لیگ آلمان راحت تر کند. در حقیقت همیشه بایرن به این معروف بوده که از لیگ آلمان تغذیه می کند و بهترین بازیکنان تیم های آلمانی دیگر را می خرد.

اخیرا شایعاتی در مورد تمایل لواندوفسکی به جدایی از بایرن مونیخ مطرح شده بود و حتی گفته می شد که رئال مادرید می تواند مقصد احتمالی مهاجم لهستانی باشد.

4125