گل عجیب آرسنال؛ مصدوم کردن دخیا توسط یار خودی و خالی شدن دروازه!(عکس)

گل عجیب آرسنال؛ مصدوم کردن دخیا توسط یار خودی و خالی شدن دروازه!(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال گل اول خود مقابل منچستر یونایت را به شکل عجیب و غریبی به ثمر رساند به طوری که در ابتدا داور آن را نپذیرفت اما در ادامه با اطلاع VAR به داور این گل پذیرفته شد.

به گزارش فوتبالی، در هفته چهاردهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و آرسنال در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه سه بر دو به سود شیاطین سرخ خاتمه پیدا کرد و هواداران منچستر یونایتد پس از هفته های سخت اخیر توانستند یک بُرد شیرین را در اولدترافورد جشن بگیرند.

گل اول آرسنال در این بازی به شکل عجیب و غریبی به ثمر رسید. روی یک ضربه کرنر که بازیکنان آرسنال توپ را روی دروازه فرستادند، داوید دخیا بر روی زمین افتاد و پای خود را گرفت و مشخص شد که مصدوم شده است. اما توپ توسط مدافعا منچستر یونایتد به بیرون محوطه جریمه برگشت داده شد و زیر پای اسمیت رو افتاد و او هم با دیدن دروازه خالی منچستر یونایتد و اینکه دخیا روی زمین است، دروازه را باز کرد و بدین ترتیب گل اول آرسنال به ثمر رسید.

در ابتدا مارتین اتکینسون، داور مسابقه این گل را اعلام نکرد اما VAR با دیدن صحنه گل را پذیرفت چرا که مشخص شد فرد، هافبک منچستر یونایتد با گذاشتن پایش روی پای دخیا باعث مصدومیت او شده است و هیچ خطایی در این صحنه رخ نداده است!

1470