برای اولین بار در تاریخ؛ اهدای یک جایزه لوکس به برنده توپ طلا! (عکس)

برای اولین بار در تاریخ؛ اهدای یک جایزه لوکس به برنده توپ طلا! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - مراسم انتخاب و معرفی برترین های سال 2021 از دید کارشناسان مجله معتبر فرانس فوتبال امشب در پایتخت فرانسه برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اروپایی، امشب و از ساعت 23:00 به وقت ایران، مراسم معرفی و اهدای جوایز به برگزیدگان سال 2021 فوتبال اروپا در موارد مختلفی همچون بهترین بازیکن، بهترین دروازه بان، بهترین مربی، بهترین بازیکن جوان، بهترین بازیکن زن و... به انتخاب کارشناسان مجله معتبر فرانس فوتبال در شهر پاریس پایتخت کشور فرانسه برگزار خواهد شد.

برای اولین بار در تاریخ این مراسم و جایزه‌ی معتبر توپ طلا، بازیکن برنده‌ی این جایزه یک ساعت استثنایی که مخصوص این مناسبت ساخته شده و به شکل توپ طلا بوده و توسط purnell watches ساخته شده است را هم دریافت خواهد کرد.

این ساعت گران قیمت سوئیسی از رزگلد هجده عیار ساخته شده و قطر آن چهل و هشت میلی متر است.

از میان نامزدهای برترین بازیکن سال 2021 در این مراسم، لیونل مسی آرژانتینی و روبرت لواندوفسکی لهستانی دارای بالاترین شانس برای دریافت جایزه‌ی توگ طلا و البته این ساعت لوکس و گران قیمت هستند که البته نفرات دیگری همچون جورجینیو از ایتالیا، کریم بنزما و کیلیان امباپه از فرانسه، کریستیانو رونالدو از پرتغال و ارلینگ هالند از نروژ نیز جزو نفرات کاندیدا برای دریافت این جایزه هستند که خب مسلما نسبت به دو نفر نخست، از شانس کمتری برای تصاحب این عنوان و این جایزه برخوردارند.

9404