سردبیر فرانس فوتبال: نام برنده توپ طلا را می‌دانم ولی...

سردبیر فرانس فوتبال: نام برنده توپ طلا را می‌دانم ولی...

پایگاه خبری فوتبالی - سردبیر مجله فرانس فوتبال طی مصاحبه ای اعلام کرده که نان برنده‌ی این جایزه را می داند اما فعلا  و تا قبل از برگزاری مراسم اهدای جوایز که قرار است فردا شب برگزار شود، نمی تواند نام برنده را فاش کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اروپایی، پاسکال فره، سردبیر مجله معتبر فرانس فوتبال در مصاحبه با خبرنگار رسانه‌ی نیویورک تایمز فاش کرد که نام بازیکن برنده‌ی جایزه‌ی توپ طلای سال 2021 میلادی را می داند زیرا او مسئول برنامه ریزی برای چگونگی برگزاری مراسم و اهدای این جایزه است. طبق این گزارش، سردبیر مجله فرانس فوتبال گفت:

"نمی خواهم دروغ بگویم و می دانم که برنده‌ی جایزه‌ی توپ طلا کیست؛ اما به آن ها می گویم که در حال حاضر نمی توانم نام این بازیکن را اعلام کنم زیرا برندگان هنوز نمی دانند و و برای آن ها، این که نفر اول نباشند، مناسب نیست. ما خیلی مراقب هستیم. هویت برنده‌ی جایزه‌ی توپ طلا یک راز بزرگ است. فکر می کنم در سایر ورزش ها نیز معادل آن وجود ندارد."

طبق گزارش های منتشر شده در رسانه های کشورهای مختلف اروپایی در روزهای گذشته، لیونل مسی، فوق ستاره‌ی سابق باشگاه بارسلونای اسپانیا و فعلی باشگاه پاریسن ژرمن فرانسه و همچنین کاپیتان محبوب تیم ملی فوتبال آرژانتین به احتمال بسیار زیاد، برنده‌ی جایزه‌ی توپ طلای سال 2021 است. البته شانس روبرت لواندوفسکی، مهاجم تیم ملی فوتبال لهستان و باشگاه بایرن مونیخ آلمان نیز برای تصاحب این جایزه‌ی معتبر چندان کم نیست و باید تا فردا شب منتظر ماند و دید که بالاخره سرنوشت جايزه‌ی توپ طلای سال 2021 به چه نحوی رقم خواهد خورد.

9404