پایان رای‌گیری فرانس فوتبال/ نام برنده توپ طلا هم‌اکنون در پاریس

پایان رای‌گیری فرانس فوتبال/ نام برنده توپ طلا هم‌اکنون در پاریس

پایگاه خبری فوتبالی - مهلت قانونی مسئولان فرانس فوتبال برای رای گیری جهت تعیین تکلیف برنده جایزه توپ طلای امسال به اتمام رسید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اروپایی، سرانجام پس از یک سال وقفه در برگزاری مراسم توپ طلا به دلیل شیوع ویروس و همه‌ گیری بیماری کرونا در سال ۲۰۲۰، فرانس فوتبال تصمیم به برگزاری این مراسم در سال ۲۰۲۱ گرفت و اکنون نیز با اتمام مهلت رای‌ گیری، برنده این عنوان طی مراسمی در تاریخ بیست و نهم ماه نوامبر مصادف با هشتم آذر ماه امسال مشخص خواهد شد.

حدود یکصد و هفتاد روزنامه نگار منتخب توسط کارشناسان و مسئولان مجله معتبر فرانس فوتبال به مدت دو هفته فرصت داشتند تا نظر نهایی خود را ارائه دهند و با در نظر گرفتن عملکرد فردی بازیکنان در فصل گذشته، رأی نهایی خود را در این ارتباط اعلام کنند.

از لیونل مسی، روبرت لواندوفسکی، نیمار، کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه به عنوان شانس های تصاحب این جایزه نام برده می شود که در این میان، شانس مهاجمان تیم های ملی آرژانتین و لهستان برای دریافت جایزه‌ی توپ طلا در تاریخ ذکر شده بیشتر از سایر گزینه ها و کاندیداها تخمین زده شده است که در باشگاه های پاریسن ژرمن فرانسه و بایرن مونیخ آلمان توپ می زنند.

9404