توضیحات یکی از داوران فرانس فوتبال درباره نحوه اهدای توپ طلا

توضیحات یکی از داوران فرانس فوتبال درباره نحوه اهدای توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از اعضای هیأت داوران فرانس فوتبال برای اهدای جایزه‌ی توپ طلا به برترین بازیکن سال اروپا، درباره‌ی شرایط فردی که شایسته‌ی دریافت این جایزه باشد، توضیحاتی ارائه داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اروپایی،‍ الیا گورینی، یکی از اعضای هیأت داوران مراسم اهدای جایزه‌ی توپ طلا از کشور سن مارینو، در ارتباط با شرایط و ویژگی های بازیکنانی که شایستگی دریافت این جایزه را از نظر این هیأت دارا می باشند، توضیح داده است. او می گوید:

"دوره حرفه ای بازیکنان هم مهم است، اما مهم ترین چیز، تاثیر آن ها از یک ژانویه است. ما بهترین بازیکن سال را انتخاب می کنیم؛ در غیر این صورت، رونالدو و مسی تا ۲۱۰۰ برنده این جایزه خواهند بود." 

این عضو هیأت داوران مجله معتبر فرانس فوتبال در ادامه صحبت هایش می گوید:

"ما در مورد با پرستیژترین جایزه ای که یک بازیکن می تواند برنده‌ی آن شود، صحبت می کنیم. ایده های زیادی برای این کار گذاشته شده است. شخصاً تا آخرین لحظه صبر نمی کنم تا تحت تأثیر عملکردهای لحظه آخری نباشم."

لازم به ذکر است که رأی گیری برای انتخاب برنده‌ی جایزه‌ی توپ طلای امسال به پایان رسیده و مراسم اهدای این جایزه قرار است در تاریخ هشتم آذر ماه در پاریس برگزار شود.

9404