طاهری: استقلالی‌ها خاطره خوبی از قضاوت اکبریان ندارند/ یامگا و ژستد برابر صنعت نفت بازی می‌کنند

طاهری: استقلالی‌ها خاطره خوبی از قضاوت اکبریان ندارند/ یامگا و ژستد برابر صنعت نفت بازی می‌کنند

پایگاه خبری فوتبالی- بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال اعلام کرد دو بازیکن خارجی این تیم در هفته هفتم لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان بازی خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، بیژن طاهری درباره شرایط تیم فوتبال استقلال در آستانه بازی با صنعت نفت گفت: خوشبختانه وضعیت تیم خوب است و روزبه چشمی و محمدحسین مرادمند هم بدون مشکل خاصی با ما تمرین کردند. البته بابک مرادی در تمرینات غایب است و همچنان در اختیار باشگاه قرار دارد.
وی در مورد وضعیت دو بازیکن خارجی استقلال برای حضور در بازی با صنعت نفت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر تصریح کرد: باشگاه در حال انجام کارهای مربوط به این دو بازیکن است. یامگا و ژستد مشکلی برای همراهی تیم ندارند و می‌توانند در بازی با صنعت نفت به میدان بروند.

طاهری راجع به انتخاب محمدرضا اکبریان برای قضاوت بازی صنعت نفت - استقلال خاطرنشان کرد: استقلالی‌ها خاطره خوبی از قضاوت اکبریان ندارند. امیدوارم این خاطره با قضاوت خوب و عادلانه اکبریان در این بازی، از ذهن استقلالی‌ها پاک شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره پیش‌بینی‌اش از دیدار این تیم با شاگردان علیرضا منصوریان اظهار داشت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، ولی استقلال همیشه برای برد بازی می‌کند و امیدوارم در این بازی به پیروزی برسیم و خودمان را آماده دربی کنیم.

6641