ترس کلوپ از سرمربی جدید منچستریونایتد

ترس کلوپ از سرمربی جدید منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول در اظهار نظری جالب اذعان کرد که 'متاسفانه سرمربی خوبی به منچستریونایتد می‌آید.'

به گزارش فوتبالی، روز گذشته سرانجام شیاطین سرخ رالف رانگنیک را به عنوان سرمربی موقت تا پایان فصل معرفی کردند تا به شایعات داغ پیرامون نیمکت این باشگاه پایان دهند. پیش از رانگنیک، اخبار زیادی درخصوص انتخاب زین الدین زیدان و مائوریسیو پوچتینو به عنوان جانشین اوله گونر سولشر به گوش می‌رسید، اما وودوارد با انتخاب رانگنیک، فعلا به شایعات خاتمه داد تا جو داخل و خارج از این باشگاه، کمی از التهاب بیافتد. 

به نقل از سایت گل، کلوپ سرمربی لیورپول در خصوص انتخاب رانگنیک به عنوان سرمربی جدید یونایتد گفت: "متاسفانه یک مربی خوب به انگلستان و من یونایتد می‌آید. او در آلمان، توانست دو باشگاه هافنهایم و لایپزیش که پایه و تاریخ کوچکی داشتند را به عنوان دو تهدید جدی به بوندس لیگا معرفی کند. او کارهای زیادی در جهان فوتبال انجام داده، اما همیشه می‌خواست یک سرمربی باشد و او بدون شک در این باره مهارت فوق العاده‌ای دارد. یونایتد در زمین سازماندهی خواهد شد و بقیه تیم‎ها بدانند که انتخاب رانگنیک، اصلا خبر خوبی نیست. البته رانگنیک همانند همیشه وقت زیادی برای شناختن باشگاه ندارد و ممکن است کارش کمی سخت شود."

4416