عکس؛ چهره جالب یورگن کلوپ پس از فهمیدن نتیجه بازی منچستریونایتد

عکس؛ چهره جالب یورگن کلوپ پس از فهمیدن نتیجه بازی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد شب گذشته در رقابت های جام اتحادیه انگلیس مقابل نیوکاسل یونایتد با نتیجه سه بر صفر شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش فوتبالی ، یورگن کلوپ و تیمش یعنی لیورپول شب گذشته در رقابت های جام اتحادیه موفق شدند با نتیجه دو بر یک بورنموث را شکست دهند و به دور بعدی رقابت ها راه پیدا کنند.

یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی خود وقتی که فهمید منچستر یونایتد با نتیجه سه بر صفر مقابل نیوکاسل یونایتد و آن هم در ورزشگاه اولدترافورد شکست خورده است، متعجب شد و چهره اش حالت شوکه شدن پیدا کرد. به نظر می رسد که یورگن کلوپ فکرش را نمی کرده است که منچستر یونایتد مقابل نیوکاسل یونایتد با نتیجه سه بر صفر شکست بخورد.

در هر صورت اکنون لیورپولی ها در مرحله بعدی رقابت های جام اتحادیه انگلیس حضور دارند. آن ها در مرحله یک چهارم نهایی باید با وستهام یونایتد روبرو شوند. با توجه به حذف شدن تیم هایی مثل آرسنال و منچستر یونایتد در مرحله یک هشتم نهایی اکنون لیورپول شانس خوبی برای قهرمانی در این فصل از رقابت های جام اتحادیه دارد و باید دید که یورگن کلوپ از این شرایط به چه شکل استفاده خواهد کرد.

1471