رسمی؛ استاد توخل و کلوپ سرمربی منچستریونایتد شد

رسمی؛ استاد توخل و کلوپ سرمربی منچستریونایتد شد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد اعلام کرد که رالف رانگنیک به عنوان سرمربی موقت این باشگاه به عنوان مربی موقت این باشگاه تا پایان این فصل انتخاب شده است.

به گزارش فوتبالی ، مربی آلمانی قرار است که در پایان فصل به مدت دو سال در نقش مشاور در باشگاه منچستریونایتد فعالیت کند. جان مورتو مدیر فوتبال باشگاه منچستریونایتد در این باره گفت:" رالف یکی از مورد احترام ترین و نوآورترین مربیان فوتبال اروپاست. او گزینه اصلی ما در نقش  مربی موقت بود که قدرت رهبری بسیار ارزشمندی را نشان داده بود و توانایی های فنی او در چهار دهه مدیریت و مربیگری را به تیم ما منتقل خواهد کرد. همه در باشگاه به کار کردن در طول فصل با او نگاه می کنند و بعد از آن دو سال نقش مشاوره ای را خواهد داشت."

رالف رانگنیک نیز در این باره گفت :" هیجان زده هستم که به منچستریونایتد ملحق شدم و به داشتن یک فصل موفق در باشگاه فکر می کنم. ترکیب مملو از استعدادهاست و تعادل بالایی از جوانی و تجربه را دارد. در شش ماه آینده همه تلاشم را می کنم تا این بازیکنان بتوانند پتانسیل خود را از نظر فردی و تیمی بروز بدهند. جدا از آن در آینده به باشگاه در نقش مشورت کمک خواهم کرد."

بدین ترتیب کریک تا زمانی که مشکل ویزای رالف حل شود هدایت ترکیب منچستریونایتد را به عهده خواهد داشت.  رانگنیک  63 ساله یکی از مربیان باتجربه فوتبال آلمان است که نقش بزرگی در شکل گیری فلسفه نسل جدید مربیان فوتبال آلمان یعنی توخل، کلوپ، ناگلسمن و ... داشته و به نوعی استاد آنها به شمار می رود.

4125