هیأت فوتبال البرز دو - پالایش گاز ایلام صفر/ صعود آسانسوری دختران البرزی در جدول

هیأت فوتبال البرز دو - پالایش گاز ایلام صفر/ صعود آسانسوری دختران البرزی در جدول

پایگاه خبری فوتبالی- سومین هفته از لیگ برتر با برتری هیأت فوتبال البرز مقابل پالایش گاز ایلام به پایان رسید. نتیجه‌ای که صعود چند پله دختران البرزی را در جدول درپی داشت.

به گزارش فوتبالی، تنور رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان از امروز دوباره داغ شد و این مسابقات با برگزاری 6 دیدار همزمان وارد هفته سوم شد. در این هفته هیأت فوتبال البرز از ساعت 13  در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف پالایش گاز رفت.

سوت آغاز این بازی را مهسا قربانی، بانوی خوشنام داوری فوتبال ایران، کشید و انسیه خباز مافی نژاد، بهاره سیفی نهاوندی و فاطمه نصیری او را در امر قضاوت یاری کردند.

هیأت فوتبال البرز که روزهای خوبی را در لیگ سپری نمی‌کند از دو بازی قبلی خود دو شکست را تجربه کرد و در اندیشه آن بود تا با بهره از امتیاز میزبانی این دیدار و کسب سه امتیاز، خود را از کمند قعر جدول نجات دهد.

پالایش گاز ایلام نیز از دو بازی قبلی خود یک شکست و یک پیروزی کسب کرده بود و با روحیه نسبتاً بهتری نسبت به حریف در میدان حاضر شد تا با دست پر کرج را ترک کند.

بازی در ابتدا آرام دنبال شد اما رفته رفته میزبان جلو آمد و پس از خلق چند موقعیت نصفه و نیمه هیأت فوتبال البرز توانست روی یک ضربه کرنر در دقیقه 15 بازی به گل برسد.

برتری شکننده شاگردان پرستو کرمی باعث شد تا میزبان پس از گلزنی هم رو به جلو بازی کند و دست از دفاع کردن بردارد. همین باعث شد تا هیأت فوتبال در این دیدار دو بار دیگر هم به گل برسد و به سه امتیاز بازی دست پیدا کند.

نماینده البرز با احتساب این سه امتیاز از قعر جدول به رده هشتم صعود کرد و یک نفس راحت کشید. پالایش گاز نیز با این شکست سه امتیازی باقی ماند و جایگاه هفتم را از آن خود کرد.

در هفته چهارم رقابت‌ها، روز پنج شنبه 11 آذر ماه، هیأت فوتبال البرز در فولادشهر مهمان ذوب آهن خواهد بود و پالایش گاز ایلام نیز در یک بازی سخت در سیرجان به مصاف شهرداری این شهر خواهد رفت.

1377