پیش بازی پالایش گاز ایلام-سارگل بوشهر/ فراز از شکست یا همان همیشگی؟

پیش بازی پالایش گاز ایلام-سارگل بوشهر/ فراز از شکست یا همان همیشگی؟

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال زنان پالایش به مصاف سارگل می‌رود. دیداری که سال‌هاست با برد دختران ایلام به پایان می‌رسد و سارگلی‌ها همچنان درپی سنت شکنی‌اند.

به گزارس فوتبالی- هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان ایران از ساعت 13 فردا، پنج‌شنبه 11 آذرماه، با برگزاری 6 دیدار به صورت همزمان آغاز خواهد شد و در این میان پالایش گاز در ورزشگاه عدالت شهر ایلام به مصاف سارگل می‌رود.

شاگردان ندا عزیزپور در پالایش گاز متحمل یک روند سینوسی در لیگ شده‌اند. آن‌ها هفته اول و سوم را به ذوب آهن و نماینده البرز واگذار کردند و تنها 3 امتیاز خود را مقابل کیان کسب کرده‌اند تا در رده هفتم جدول قرار بگیرند.

طاهره آزادی، روناک جعفرزاده و روژین تمرینیان از بازیکن شاخص پالایش هستند که توانسته‌اند دروازه رقبا را نیز باز کنند. البته خروج چند بازیکن شاخص همچون زهرا حاتم نژاد از پالایش نیز حسابی دست مربی را خالی کرده و تیم را به دردسر انداخته است.

در سوی مقابل سارگل در دومین فصل حضور در رقابت های لیگ برتر چندان قدرتمند ظاهر نشده است. شاگردان فاطمه بیاتی از سه بازی قبل دو شکست و یک تساوی کسب کرده و رده نهم را به خود اختصاص داده‌اند.

سارگلی‌ها همچنین با 13 گل خورده و بدون هیچ گل زده‌ای خود را سزاوار کسب رتبه های پایین تری هم نشان داده‌اند و اگر به خود نیایند ممکن است اواخر فصل حسابی به دردسر بیفتند.

در 6 تقابل اخیر دو تیم پالایش گاز و سارگل، تمامی آمار و ارقام به سود نماینده ایلام است و هر 6 بازی با برد این تیم به اتمام رسیده. باید دید که تقابل دومین خط دفاع ضعیف لیگ جاری با پالایش یک معجزه درپی خواهد داشت یا این نماینده ایلام است که همان همیشگی را به ارمغان می‌آورد؟

1377