تقسیم امتیازات در دیدار معوقه لیگ برتر فوتبال بانوان

تقسیم امتیازات در دیدار معوقه لیگ برتر فوتبال بانوان

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار معوقه هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان میان پالایش گاز ایلام و همیاری ارومیه برنده نداشت.

به گزارش فوتبالی، چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان پس از برگزاری هفته یازدهم وارد تعطیلات نیم فصل شد و این فرصتی بود تا تنها دیدار معوقه لیگ برگزار شود.

در هفته هشتم این رقابت‌ها، پالایش گاز میزبان همیاری آذربایجان غربی بود اما به دلیل حاضر نشدن دختران ارومیه انتظار می‌رفت که نماینده ایلام برنده اعلام شود.

اما مسئولین باشگاه همیاری، مستنداتی مبنی بر ابتلای چندین بازیکن خود به ویروس کرونا ارائه کردند تا سازمان لیگ ضمن بررسی این موارد تاریخ جدیدی برای برگزاری این بازی تعیین کند.

این دیدار از ساعت 13 امروز در ورزشگاه عدالت شهر ایلام میان پالایش گاز و همیاری برگزار شد و دو تیم می‌توانستند با کسب 3 امتیاز، با روحیه بالاتری به استقبال نیمه‌ی دوم لیگ بروند.

بازی در نیمه نخست تحت تأثیر هوای سرد شهر ایلام بود و دو تیم موقعیت چندانی روی دروازه یکدیگر ایجاد نکردند تا این نیمه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم شرایط تغییر کرد. مهمان به فشار حملات خود افزود و توانست در دقیقه 75 بازی با بهره از اشتباه مدافع پالایش صاحب یک ضربه پنالتی شود. مهناز شاهمرادی با اعتماد به نفس بالا پشت توپ ایستاد و توانست توپ را به تور بدوزد.

شاگردان ندا عزیزپور که در خانه از حریف شکست خورده بودند، درپی جبران برآمدند و پس از چند موقعیت نصفه و نیمه سرانجام خطر جدی روی دروازه همیاری ایجاد کردند که ثمره آن اعلام ضربه پنالتی به سود زردپوشان ایلام بود.
طاهره آزادی پشت این ضربه ایستاد و توانست در دقیقه 82 کار را به تساوی بکشد. در ادامه موقعیتی روی دروازه‌ها ایجاد نشد و بازی با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید.

پالایش گاز ایلام با این تساوی 12 امتیازی شد و در رده هشتم، پشت سر زارع باتری 16 امتیازی قرار گرفت. همیاری نیز فرصت صعود به رده‌های بالاتر را از دست داد و با 8 امتیاز در رده دهم جدول پشت سر کیان 9 امتیازی باقی ماند.

1377