ذوب‌آهن 2 - پالایش گاز ایلام صفر/ خط و نشان گاندوها در هفته نخست

ذوب‌آهن 2 - پالایش گاز ایلام صفر/ خط و نشان گاندوها در هفته نخست

پایگاه خبری فوتبالی- در نخستین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، ذوب‌آهن اصفهان توانست پالایش گاز را با شکست بدرقه کند.

به گزارش فوتبالی، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران از امروز به طور رسمی آغاز شد و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فودلاشهر پذیرای پالایش گاز ایلام بود.

هردو تیم فصل نقل و انتقالاتی خوبی را پشت سر گذاشته بودند و انگیزه‌های بالای بازیکنان تازه‌وارد، نوید یک بازی جذاب را می‌داد.

در نیمه نخست دو تیم موقعیت چندان جدی روی دروازه‌ها ایجاد نکردند و تنها موقعیت مهم بازی ضربه پنالتی بود که داور به سود ذوبی‌ها اعلام کرد اما ضربه پروین فرهادی با اصابت به تیر دروازه راهی به دروازه ایلامی‌ها نداشت و 45 دقیقه اول با همان نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت.

در نیمه دوم این شاگردان اصفهانی مینا امینی بودند که فشار بیشتری به دروازه پالایش گاز آوردند و توانستند از اشتباه فاحش دروازه‌بان پالایش نهایت استفاده را کنند و توسط سلاله شاطری به گل برسند.

در فاصله دو دیقه از گل نخست گاندو‌ها، این بار نوبت به سمیه فیضی رسید تا روی ریباند یک شوت سرکش گلزنی و اختلاف را دوچندان کند.

در ادامه بازی فشار پالایش ثمر بخش نبود و ذوب آهن نیز رو به دفاع از اندوخته خود آورد تا بازی در پایان 90 دقیقه با نتیجه‌ی 2 بر صفر به سود نماینده اصفهان به پایان برسد.

ذوب آهن در هفته دوم رقابت‌ها در گیلان مهمان ملوان بندر انزلی است و پالاش گاز ایلام در خانه از تیم تازه لیگ برتری شده کیان نیشابور پذیرایی می‌کند.

4209