عکس؛ تبریک هافبک هلندی منچستریونایتد به سانچو

عکس؛ تبریک هافبک هلندی منچستریونایتد به سانچو

پایگاه خبری فوتبالی - جیدون سانچو چهار ماه پس از پیوستن به منچستریونایتد توانست اولین گلش را برای شیاطین سرخ در بازی حساس لیگ قهرمانان اروپا مقابل ویارئال به ثبت برساند.

به گزارش فوتبالی، مهاجم 21 ساله با 85 میلیون پوند از دورتموند راهی اولدترافورد شد که در باشگاه و کشورش در این فصل شانزده بازی داشت اما بیشتر دقایق خود را از روی نیمکت داشت. سانچو در تیم سولشر نقش کمرنگی داشت اما مایکل کریک سرمربی موقت یونایتد از او در ترکیب اصلی قرار گرفت و ملی پوش انگلیسی با گلزنی پاسخ این اعتماد را داد.

سانچو در سمت راست حرکات خطرناکی داشت و توانست که نمایش خوبی را داشته باشد.کریستیانو رونالدو گل دیگر منچستریونایتد را زد تا شیاطین سرخ پیروزی ارزشمندی داشته باشند و صعودش به یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ را نهایی کنند.

دونی فن ده بیک هافبک هلندی که در دوران سولشر نقش کمرنگی داشت در مقابل ویارئال شب خوبی داشت و 66 دقیقه بازی کرد که بعد از آن جای خود را به برونو فرناندز داد.  فن ده بیک در پایان بازی استقبال گرمی از سانچو داشت و به مهاجم هلندی به خاطر اولین گلش تبریک گفت. در حقیقت فن ده بیک ویدیویی از این لحظه را به اشتراکم گذاشته و به سانچو به خاطر این گل تبریک گفته است.

4125