حمایت دروازه‌بان رئال مادرید از هم تیمی‌اش

حمایت دروازه‌بان رئال مادرید از هم تیمی‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - تیبو کورتوا دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید به حمایت از ادن هازارد، هم وطنش در این باشگاه پرداخت و مدعی است که او هنوز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. 

به گزارش فوتبالی، ستاره سابق چلسی در طول این فصل به مرور زمان، زیر نظر کارلو آنچلوتی محو شد، اما تیبو کورتوا هنوز امیدش را از دست نداده است. 

به نقل از مارکا، کورتوا در کنفرانس مطبوعاتی گفت: "فکر نکنم ادن ناراحت باشد. همه خیلی زود فراموش کردند که او چه بازیکن خوبی است، اما نمی‌توانید آن کیفیت را فراموش کنید. نمی‌توانیم به او به چشم یک بازیکن پیر نگاه کنیم، چون اصلا اینگونه نیست. مطمئنم که او به مهره مهمی برای ما تبدیل خواهد شد و با تمرینات و بازی بیشتر، خودش را به سطح آمادگی نزدیک خواهد کرد."

تیبو کورتوا که یکی از بهترین سنگربانان جهان می‌باشد، در لیست بهترین بازیکنان سال فیفا حضور نداشت، اما این گلر 29 ساله نیز اعتقادی به عناوین فردی ندارد. 

"عناوین تیمی خیلی مهم‌تر از جوایز فردی هستند. به عنوان یک بازیکن ترجیح می‌دهم که در این فصل قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شویم. از این که انتخاب نشدم، تعجب نکردم. من از نقش و ارزش خودم در باشگاه رئال مادرید آگاهم. من مسئول انتخاب کردن تصمیمات نیستم، اما دروازه‌بانان بزرگ زیادی هستند که شایسته کسب این عنوان می‌باشند."

4416