حقوق ساوتگیت، انریکه، دشان و فلیک چقدر است؟

حقوق ساوتگیت، انریکه، دشان و فلیک چقدر است؟

پایگاه خبری فوتبالی - گرت ساوتگیت قرارداد جدیدی را با انگلیس به امضا رساند و قراردادش را با تیم ملی فوتبال این کشور تا سال 2024 تمدید کرد.

به گزارش فوتبالی، ساوتگیت 51 ساله پس از تمدید قراردادش گفت:" خوشحالم که در نقش خودم ماندنی شدم. افتخار بزرگی است که لیدر این تیم باشم. از این فرصت استفاده می کنم تا از مدیران فدراسیون به خاطر حمایت هایشان از خودم تشکر کنم. حالا فرصت بزرگی پیش رو خود داریم و می دانم که همه هواداران برای دستاوردهای این تیم در آینده هیجان زده هستند."

دستمزد ساوتگیت در سالهای اخیر به واسطه عملکرد خوبش در تیم ملی انگلیس افزایش پیدا کرده است و حالا دستمزد وی دو برابر شده و به سالانه شش میلیون پوند رسیده است.  به نظر می رسد که ساوتگیت یکی از بیشترین دستمزدها را در میان مربیان فوتبال در تیم های ملی دارد.به طور مثال هانسی فلیک در آلمان سالی 5.5 میلیون وند دریافت می کند، دیدیه دشان در فرانسه سالی چهار میلیون پوند حقوق می گیرد، روبرتو مانچینی در ایتالیا سالی 3.5 میلیون پوند دریافتی دارد، حقوق تیته در برزیل سالی 3.1  میلیون پوند است، سانتوس در پرتغال سالی 2.75 میلیون پوند دریافت می کند، لوئیز انریکه در اسپانیا سالی 2.5 میلیون پوند حقوق می گیرد، حقوق روبرتو مارتینز در بلژیک و لوئیز اسکالونی در آرژانتین سالی دو میلیون پوند است و تاتا مارتینو در مکزیک سالی 1.65 میلیون پوند دریافت می کند.در حقیقت هر چند که برخی دستمزدها نظیر فن خال در هلند اعلام نشده اما به نظر می رسد که ساوتگیت حالا پردرآمدترین مربی تیم های ملی در دنیاست که به نظر می رسد که به خاطر عملکرد خوب تیمش در جام جهانی 2018 و یورو 2020 به این پاداش رسیده است.

4125