انریکه به عنوان سرمربی چند بار به بارسلونا باخته است؟

انریکه به عنوان سرمربی چند بار به بارسلونا باخته است؟

پایگاه خبری فوتبالی - باخت شب گذشته پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا اولین باخت لوییز انریکه به عنوان سرمربی در مقابل بارسا نبود.

به گزارش فوتبالی ، دیشب در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن و بارسلونا در ورزشگاه پارک ده پرنس به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسا موفق شد با نتیجه سه بر دو پاری سن ژرمن را شکست بدهد و گام مهمی برای صعود به دور بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بردارد.

لوییز انریکه تا حالا به عنوان سرمربی سه بار با بارسلونا روبرو شده است و در هر سه بازی هم بازنده بوده است. جالب این که تیم انریکه هر سه باری که با بارسلونا روبرو شده سه گل دریافت کرده است.

بار اولی که انریکه به عنوان سرمربی با بارسلونا روبرو شد به فصل 2013/14 بر می گردد. در آن زمان لوییز انریکه سرمربی سلتاویگو بود. سلتاویگو در رقابت های لالیگا در دور رفت با نتیجه سه بر صفر مقابل بارسلونا شکست خورد. در دور برگشت هم سلتاویگو با هدایت انریکه باز هم با نتیجه سه بر صفر مقابل بارسلونا شکست خورد.

اکنون هم پی اس جی با هدایت لوییز انریکه با نتیجه سه بر دو مقابل بارسا شکست خورده است و باید دید که در بازی برگشت چه اتفاقاتی رخ می دهد.

1471