لوییس انریکه: ۱۱ نفره هم بارسلونا را می بردیم!

لوییس انریکه: ۱۱ نفره هم بارسلونا را می بردیم!

پایگاه خبری فوتبالی- لوییس انریکه سرمربی پاری سن ژرمن ده نفره شدن بارسلونا را عامل برتری تیم خود مقابل این تیم اسپانیایی نمی داند!

به گزارش فوتبالی، تیم پاری سن ژرمن در بک شب رویایی و با کامبک عجیب خود مقابل بارسلونا در ورزشگاه شهر بارسلون موفق به صعود به جمع چهار تیم برتر رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد و در این مرحله به مصاف بورسیا دورتموند آلمان خواهد رفت. پس از این دیدار لوییس انریکه سرمربی سابق بارسلونا که موفق به حذف این تیم شد در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: "در درجه اول باید بگویم بابت این پیروزی به تک تک بازیکنان خود افتخار می‌کنم. به عنوان کسی که سابقه حضور روی نیمکت بارسلونا به عنوان یک مربی را دارد این بازی برای من بازی آسانی نبود و امیدوار هستم دیگر مجبور نباشم در چنین شرایط مقابل آنها قرار بگیرم. هر دو تیم در این بازی تلاش خوبی داشتند و شاید خیلی از هوادارن پیروزی ما را به ۱۰ نفره شدن تیم رقیب نسبت دهند. باید بگویم من صحنه اخراج آرائوخو را ندیدم اما اعتقاد دارم برتری ما ارتباطی به این اخراج نداشت و ما حتی شانس این را داشتیم که بدون کارت قرمز رونالد آرائوخو هم پیروز بازی باشیم."

انریکه در ادامه گفتگوی خود به تمجید همتای خود در بارسلونا پرداخت و در این باره گفت: "از نظر من ژاوی بهترین و ایده‌آل ترین شخص برای هدایت برای بارسلونا در فصل آتی است. من امیدوارم او سال‌ها در این تیم مربیگری کند و با یک شکست روحیه خود را از دست ندهد."

به نظر می رسد اوضاع لوییس انریکه در پاری سن ژرمن برخلاف انتقادها از او آنقدر هم بد نیست زیرا حضور صدر جدول فرانسه با ۱۰ امتیاز اختلاف و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با کامبک در خانه بارسلونا و البته حضور در فینال جام حذفی فرانسه نتایج قابل قبولی برای این مربی اسپانیایی است.

۱۰۰۹