کیان نیشابور صفر - خاتون بم 5/ روی بال های زندی و قنبری

کیان نیشابور صفر - خاتون بم 5/ روی بال های زندی و قنبری

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان، پرافتخار ترین تیم لیگ توانست با هت‌تریک نگین زندی و دبل زهرا قبنری شکست سنگینی به تیم تازه لیگ برتری شده کیان تحمیل کند.

به گزارش فوتبالی، چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان ایران-جام کوثر امروز با 5 دیدار همزمان به طور رسمی آغاز شد. در یکی از این بازی‌ها کیان نیشابور پذیرای خاتون بم بود.

بازی رأس ساعت 13 با سوت فاطمه نصیری در ورزشگاه تختی شهر نیشابور آغاز شد. نماینده خراسانی که نخستین حضور را در بالاترین سطح فوتبال زنان ایران تجربه می‌کند، شور و شوق زیادی برای دیدار مقابل پرافتخار ترین تیم تاریخ فوتبال زنان داشت.

خاتون بم که تا فصل قبل با نام شهرداری شناخته می‌شد، با کرور کرور ستاره به خراسان سفر کرده بود و بی‌شک نتیجه‌ای جز پیروزی برای شاگردان مرضیه جعفری رضایت بخش نبود.

همانطور که پیش بینی می‌شد، بمی‌ها از همان دقایق ابتدایی صاحب توپ و میدان بودند و فرصت خودنمایی را از حریف گرفتند. بازی منسجم خاتون بم و کیفیت بالای بازیکنان باعث شد در پایان 90 دقیقه علاوه بر بسته نگهداشتن دروازه خود، 5 گل وارد دروازه حریف کنند.

نگین زندی، مهاجم تاپ تیم ملی و خاتون بم در این دیدار توانستد سه گل به ثمر برساند و هتریک کند. در کنار او زهرا قنبری حضور داشت و او نیز توانست با دو گل دبل کند و از همان هفته اول نوید یک زوج آتشین در خط حمله تیم خاتون را به هواداران بدهد.

خاتون با این پیروزی مقتدرانه به صدر جدول رفت و در هفته دوم رقابت ها نیز در ورزشگاه فجر بم میزبان نماینده البرز خواهد بود. کیان نیشابور هم برای مصاف با پالایش گاز به ایلام سفر خواهد کرد.

۴۲۰۹