پیش بازی کیان نیشابور-هیأت فوتبال البرز/ در حسرت نخستین امتیاز

پیش بازی کیان نیشابور-هیأت فوتبال البرز/ در حسرت نخستین امتیاز

پایگاه خبری فوتبالی - در چهارمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان کیان به مصاف نماینده البرز خواهد رفت؛ دیداری که می‌تواند برای نیشابوری‌ها خالق نخستین امتیازات لیگ برتری باشد.

به گزارش فوتبالی- لیگ برتر فوتبال زنان ایران از ساعت 13 روز پنج‌شنبه یازدهم آذر ماه، با برگزاری 6 دیدار همزمان وارد هفته چهارم خود خواهد شد و از این رو تیم کیان در نیشابور به مصاف هیأت فوتبال البرز می‌رود.

تیم تازه لیگ برتری شده کیان، مقتدرانه ماه‌ا قبل، در رقابت‌های لیگ یک حضور یافت و پس از صدرنشینی در گروه خود جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر را دریافت کرد؛ اما نمایش لیگ برتری کیان چیزی متفاوت از انتظارها بوده و چنگی به دل نزده.

دختران سرزمین فیروزه‌ای از سه بازی خود در لیگ سه شکست به جا گذاشته‌اند و با یک گل زده توسط فاطمه شجاعی و 12 گل خورده در قعر جدول 12 تیمی رقابت‌های لیگ برتر حضور دارند.

البته قرعه سخت و سنگین تیم کیان و مصاف این تیم با خاتون بم در خانه و دیدار با پالایش گاز ایلام و ذوب آهن در خارج از خانه در کسب این نتایچ سهم بسیاری داشته و حسابی تیم تازه لیگ برتری شده را به دردسر انداخته.

در سوی مقابل هیأت فوتبال البرز حضور دارد. شاگردان پرستو کرمی پس از دو ناکامی در لیگ سرانجام هفته سوم به پیروزی رسیدند و با یک صعود آسانسوری از پایین جدول، اکنون رده هشتم را از آن خود کرده‌اند.

از نکات قابل این تیم، وجود سارا قمی به عنوان یک گوهر گران‌بها در شاکله نماینده البرز است. بازیکنی که پس از ماه‌ها خداحافظی و دوری از تیم ملی دوباره توسط مریم ایراندوست به تازه‌ترین اردوی تیم ملی فراخوانده شده و بی‌شک انگیزه‌های او را دوچندان کرده است.

دو تیم تاکنون رقابتی با یکدیگر نداشته‌اند و می‌توان از دیدار روز پنج‌شنبه به عنوان نخستین تقابل تاریخ میان دو تیم کیان و هیأت فوتبال البرز یاد کرد. دیداری که غیر از نتیجه تساوی، ممکن است نخستین امتیازات کیان را در لیگ درپی داشته باشد و یا به سیر صعودی البرزی‌ها تداوم ببخشد.

1377