پیش بازی ذوب آهن اصفهان-کیان نیشابور/ نبرد گاندوها و دختران فیروزه‌ای در فولادشهر

پیش بازی ذوب آهن اصفهان-کیان نیشابور/ نبرد گاندوها و دختران فیروزه‌ای در فولادشهر

پایگاه خبری فوتبالی- رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان با دیدار ذوب آهن و کیان وارد هفته سوم می‌شود. دیداری که یک میهمان ویژه برای دو تیم هم دارد: سرمربی تیم ملی.

به گزارش فوتبالی، تقویم لیگ برتر فوتبال زنان وارد هفته سوم خود شده و از ظهر روز جمعه، پنجم آذر ماه، رقابت های جام کوثر از سر گرفته خواهد شد. 

ذوب آهن اصفهان که امسال با روی کار آمدن سمیه شهبازی در رأس کادرفنی و به خدمت گرفتن چند عنصر کارآمد همچون الهام فرهمند، سروشکل یک مدعی به خود گرفته و درپی کسب نتایج بهتری نسبت به فصول قبل است.

گاندوها از دو دیدار قبلی، یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده‌اند و با 4 امتیاز رده سوم جدول را به خود اختصاص داده‌اند. شاگردان سمیه شهبازی برای حفظ جایگاه و تداوم حضور در جمع بالانشینان جدول چاره‌ای جز کسب سه امتیاز بازی ندارند.

در سمت دیگر تیم تازه لیگ برتری کیان نیشابور حضور دارد. دختران فیروزه‌ای دو بازی قبلی را با دو شکست تلخ پشت سر گذاشتند و بدون امتیاز و با تفاضل گل منفی 7 در قعر جدول دوازده تیمی لیگ حضور دارند.

سلاله شاری، سمیه فیضی و خدیجه محمدی با یک گل، بهترین گلزنان ذوبی‌ها هستند و هنوز پای سمیه خرمی که از کردستان به نصف جهان آمده به گلزنی باز نشده است. در سوی مقابل تنها گل تاریخ کیان نیشابور در رقابت های لیگ برتر را فاطمه شجاعی به ثمر رسانده است.

بازی از ساعت 13 روز جمعه، پنجم آذر ماه، در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد و اهمیت کسب امتیاز برای دو تیم نوید یک دیدار جذاب را به هوادارن می‌دهد. هرچند که این دیدار یک مهمان ویژه را به خود می‌بیند و مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان، اعلام کرده که برای رصد بازی های لیگ روز جمعه به اصفهان سفر می‌کند.

1470