پیش بازی سارگل بوشهر - کیان نیشابور/ بالاتر از سیاهی رنگی نیست!

پیش بازی سارگل بوشهر - کیان نیشابور/ بالاتر از سیاهی رنگی نیست!

پایگاه خبری فوتبالی-در ادامه دیدارهای هفته پنجم، سارگل در خانه به مصاف کیان می‌رود. دوئلی میان تیم‌های قعرنشین که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند.

به گزارش فوتبالی، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور به هفته پنجم خود رسیده و از ساعت 13 روز جمعه، 19 آذر، سارگل در ورزشگاه شهید سراجی بندر گناوه به مصاف کیان نیشابور می‌رود.

میزبان از چهار بازی پیشین خود سه باخت و یک تساوی کسب کرده و کارنامه چندان روشنی در دومین سال حضور لیگ برتری‌اش ندارد. سارگلی‌ها پس از شکست سنگین هفته گذشته مقابل پالایش پا به این دیدار می‌گذارند.

مصاف شاگردان فاطمه بیاتی با کیان شاید فرصت مناسبی برای دشت نخستین پیروزی در لیگ چهاردهم باشد. سارگل با آمار 17 گل خورده و بدون گل زده به همراه ملی‌پوشان شهرکرد بدترین عملکرد را تا به اینجا لیگ به خود اختصاص داده‌اند.

در سوی مقابل، کیان نیز دست کمی از این دو تیم ندارد و با 16 گل خورده و یک گل زده توسط فاطمه شجاعی عملکرد نا امید کننده‌ای در نخستین فصل حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر نشان داده است.

نیشابوری‌ها در هر چهار دیدار قبلی خود، بازنده از زمین بیرون آمده‌اند و بدون امتیاز به جایگاه دوازدهم و آخر جدول رده‌بندی تکیه زده‌اند.

اگر دختران فیروزه‌ای خیال بقا در لیگ را دارند، بی‌شک باید امتیاز بازی با تیم‌های پایین جدول را جمع کنند تا دچار سقوط در نخستین تجربه لیگ برتر نشوند. حکمی که برای سارگل، ملی‌پوشان شهرکرد و همیاری ارومیه هم پابرجاست و مصاف این تیم‌ها را بسیار جذاب خواهد کرد.

1377