اظهارات عجیب هافبک منچسترسیتی: منچستریونایتد در دربی شانس آورد!

اظهارات عجیب هافبک منچسترسیتی: منچستریونایتد در دربی شانس آورد!

پایگاه خبری فوتبالی - ایلکای گوندوغان هافبک آلمانی منچسترسیتی معتقد است که آن‌ها می‌توانستند در نیمه اول برابر منچستریونایتد، حداقل 3 الی 4 گل به ثمر برسانند. 

به گزارش فوتبالی، روز گذشته از هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس، دو تیم منچستریونایتد و منچسترسیتی در ورزشگاه الدترافورد به مصاف هم رفتند که در پایان، آبی‌های شهر منچستر موفق شدند با دو گل از سد شیاطین سرخ عبور کنند. اریک بایی (گل به خودی) و برناردو سیلوا در این بازی برای سیتی گلزنی کردند. 

به نقل از سایت گل، در نیمه اول سیتی با اقتدار تیم برتر میدان بود و اگر واکنش‌های استثنائی داوید دخیا و بی دقتی مهاجمین سیتی نبود، آن‌ها می‌توانستند با نتیجه‌ای بهتر از 2-0 در نیمه اول به رختکن بروند. گوندوغان پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "بازی خیلی خوب و سرگرم کننده‌ای بود و توانستیم از آن لذت ببریم. نیمه اول بسیار خوبی بود و ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. بازی می‌توانست در نیمه اول 3-0 یا 4-0 شود، اما آن‌ها خوش شانس بودند و دخیا سیوهای فوق العاده‌ای داشت. در نیمه دوم ما صبور بودیم، توپ را نگه داشتیم، به یک دیگر پاس می‌دادیم و روی یک ریتم مشخص بازی می‌کردیم. سعی کردیم به آن‌ها موقعیت ندهیم و در این امر موفق بودیم."

4416