لحظه‎ای که دخیا نتوانست خشمش را از شرایط منچستریونایتد کنترل کند

لحظه‎ای که دخیا نتوانست خشمش را از شرایط منچستریونایتد کنترل کند

پایگاه خبری فوتبالی - داوید دخیا که از اتفاقات نیمه اول بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی و شکست تیمش خوشحال نبود، بین دو نیمه با مشت به بالای ورودی تونل رختکن در ورزشگاه اولدترافورد کوبید.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی از کلکسیون اشتباهات مدافعان منچسترسیتی در نیمه اول استفاده کرد و با نتیجه دو  بر صفر پیروز شد. دخیا به خصوص در نیمه اول چندین و چند بار جلوی فرو پاشیده دروازه تیمش را گرفت. این دروازه بان 30 ساله دو بار مقابل کانسلو ایستادگی کرد و جلوی گلزنی گابریل ژسوس و دی بروینه را گرفت و حتی دخیا مانع از گل به خودی هم تیمی خود ویکتور لیندولف شد. 

دخیا که از اتفاقات نیمه اول ناراحت بود با مشت به بالای ورودی تونل کوبید تا کمی خشم خود را خالی کند. یک کاربر توییتری در مورد این صحنه نوشته است:" درد این من گویاست." و دیگری نوشته است:" او لایق این فاجعه نبود." و دیگری نوشته است:" یکی از سه بازیکنی که در حال حاضر برای این پیراهن می جنگند. او لیاقت خیلی بیشتری را دارد. نامبر وان است." و دیگری نوشته است:" دخیای بیچاره! حس بدی برایشان دارم."

سیتی با نتیجه دو بر صفر پیروز شد تا همچنان به رقابت برای قهرمانی در لیگ انگلیس ادامه بدهد در حالی که منچستریونایتد از صدر جدول دور شد  و حالا صندلی سولشر بیش از همیشه لرزان است و بحث اخراج مربی نروژی داغ است.

4125