تمارض عجیب و بلند شدن سریع بوسکتس پس از خطا نگرفتن داور!

تمارض عجیب و بلند شدن سریع بوسکتس پس از خطا نگرفتن داور!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در هفته چهارم از رقابت های دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در زمین دیناموکیف به مصاف این تیم رفت و در نهایت موفق شد با یک گل به پیروزی برسد اما در این بازی سرخیو بوسکتس، هافبک و کاپیتان بارسلونا، یک صحنه عجیب و بامزه را رقم زد.

به گزارش فوتبالی، در دقیقه 89 بازی در حالی که حساب کار با نتیجه یک بر صفر به نفع بارسلونا در جریان بود، روی یک صحنه بازیکنان دیناموکیف صاحب موقعیت گلزنی شدند اما قبل از آن یک برخورد میان سرخیو بوسکتس و یکی از بازیکنان دیناموکیف رخ داده بود. بوسکتس در ابتدا سعی کرد که تمارض کند و جوری نشان دهد که برخورد خشن بوده است و او آسیب دیده است تا داور را متقاعد کند که خطا بگیرد و حتی به بازیکن حریف کارت زرد نشان دهد اما پس از آنکه دید داور مسابقه به او اعتنایی نمی کند، به سرعت از جای خود بلند شد و بازی را ادامه داد و به دفاع برگشت تا مانع از ایجاد موقعیت توسط دیناموکیف شود چرا که آن ها در حال ساخت موقعیت برای زدن گل تساوی بودند.

در حقیقت بوسکتس پس از اینکه متوجه شد که داور خطا نمی گیرد و دیناموکیف در حال ایجاد موقعیت خطرناکی است به سرعت دست از تمارض برداشت و از جای خود بلند شد تا به دفاع کمک کند.

1470