اعلام ترکیب بارسلونا و دیناموکیف؛ فاتی و پدری در ترکیب اصلی

اعلام ترکیب بارسلونا و دیناموکیف؛ فاتی و پدری در ترکیب اصلی

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب بارسلونا و دینامو کیف برای هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 21-2020 مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا هر چند در لالیگا به شدت شکننده ظاهر شده و فعلا در رتبه دوازدهم حضور دارد اما در لالیگا شرایط خوبی داشته اند. در حقیقت بارسا در دو بازی اخیرش در اروپا در مقابل یوونتوس و فرانس واروش پیروز شده و حالا دو تقابل با تیم اوکراینی دارند. کاتالان ها می خواهند با کسب پیروزی مقابل تیم اوکراینی خیال خود در اروپا را راحت کنند و بعد از آن به شرایطشان در مسابقات لالیگا سر و سامان ببخشند چرا که در چهار بازی اخیر در خانه فقط یک امتیاز گرفته اند و حالا  قطعا در لیگ باید شرایط متفاوتی داشته باشند. پدری و فاتی جوان های محبوب کومان دوباره در ترکیب قرار گرفته اند در حالی که دی یونگ در پست مدافع میانی قرار گرفته است. کمبود مدافع باعث شده تا این هافبک هلندی مجبور شود که در پستی کاملا غیرتخصصی بازی کند.

بارسلونا در مقابل دیناموکیف با هدایت رونالد کومان مربی هلندی با این ترکیب وارد زمین می شود:ترشتگن، دست، پیکه، دی یونگ، جوردی آلبا، پیانیچ، بوسکتس، پدری، گریزمان، فاتی و مسی.

ترکیب دینامو نیز در بازی امروز بدین ترتیب خواهد بود: نشچرت، شبانوف، زابارنی، پوپوف، کدزیورا، آندریفسکی، شپلف، بویالسکی، رودریگس، سیگانکوف، سوپریاها.

4125