سیاست سکوت لاپورتا درباره آینده‌ی سرمربی هلندی کاتالان‌ها

سیاست سکوت لاپورتا درباره آینده‌ی سرمربی هلندی کاتالان‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - ریاست باشگاه کاتالان ها در ارتباط با حوادث پایان مسابقه با رئال مادرید در ال کلاسیکو با خبرنگاران صحبت کرد ولی درباره‌ی آینده‌ی سرمربی هلندی تیم خود از ارائه‌ی هر گونه توضیح بیشتر خودداری کرد.

کومان باعث تغییر بعضی قوانین شده است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا عصر امروز برای دیدن بازی آبی اناری ها راهی شهر مادرید شد. خوان لاپورتا در فرودگاه در خصوص اتفاقاتی که بعد از اتمام مسابقه با تیم رئال مادرید در دیدار معروف ال کلاسیکو در نیوکمپ برای رونالد کومان رخ داد و طی آن، تعدادی از هواداران بلوگرانا به سرمربی هلندی بارسلونا حمله کرده و ضمن فحاشی و ناسزاگویی به او، به اتومبیل کومان نیز آسیب و خسارت رساندند، چنین گفت:

"دیگر اتفاقی مشابه آن چه برای رونالد کومان رخ داد، تکرار نخواهد شد."

خوان لاپورتا برای تأمین و نصب تجهيزات امنیتی بیشتر در راهروها و معابر خروجی و ورودی استادیوم نیوکمپ دستوراتی را صادر کرده تا دیگر همچین اتفاقاتی دوباره رخ ندهد.

از خوان لاپورتا درباره‌ی آینده رونالد کومان در صورت باخت مقابل رایو وایکانو در مسابقه‌ی امشب دو تیم نیز سوال پرسیده شد که رئیس باشگاه کاتالانی در این خصوص توضیحی نداد و ترجیح داد سکوت کند.

9404