مدافع فرانسوی در جمع آبی اناری ها ماندنی شد

مدافع فرانسوی در جمع آبی اناری ها ماندنی شد

پایگاه خبری فوتبالی - بر اساس گزارش های منتشر شده از منابع معتبر متعدد، مدافع فرانسوی بارسلونا در این تیم ماندگار شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از اکثر رسانه ها از جمله اسپورت، کادناسر، موندو دیپورتیوو و رادیو کاتالونیا مدیران بارسلونا در نهایت تصمیم به ماندن ساموئل اومتیتی در جمع آبی اناری ها گرفته اند. اومتیتی چند روز پیش با لاپورتا دیدار داشته و در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت و آمادگیش با مدیر بلوگرانا صحبت کرده است. اومتیتی به رئیس بارسلونا گفته که می خواهد در بارسلونا مانده و از این فرصت مجدد خود استفاده کند. با توجه به وضعیت و دستمزد بالای این مدافع فرانسوی، در نهایت هیچ باشگاهی خواهان به خدمت گرفتن او نشد. 

اکنون باشگاه گزینه ماندن اومتیتی را در نظر گرفته و گفته می شود که خود اومتیتی هم از وضعیت دستمزدش با خبر بوده و می خواهد آن را کاهش دهد. او این فصل هم در بارسلونا خواهد ماند و برای به دست آوردن جایگاهش در این تیم تلاش خواهد کرد. 

انتظار می رود طی روزهای آینده، مذاکرات برای کاهش دستمزد این بازیکن هم شروع شود. گفته می شود بارسلونا می خواهد دستمزد اومتیتی را طی سال های بعد پرداخت کند.

9404