لیست بارسلونا مقابل رایو وایکانو با غایبان پرشمار

لیست بارسلونا مقابل رایو وایکانو با غایبان پرشمار

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا امروز صبح لیست بازیکنانش برای بازی امشب مقابل رایو وایکانو را اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، تغییر اصلی بارسلونا مربوط به حضور دنی اولمو بود  که بالاخره اسمش در لیست ثبت شد و امشب اولین بازی خود را در پیراهن بارسا خواهد داشت. بارسلونا از فرصت مصدومیت کریستنسن استفاده کرد و اولمو را به جای او در لیست قرار داد. اولمو در بازی قبلی نیز امیدوار بود که در لیست قرار بگیرد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و بارسا نتوانست به موقع بازیکنان مازاد را بفروشد. حالا لیست بارسا خلوت شده و  بالاخره اسم اولمو در لیست ثبت شد.

از سویی اریک گارسیا نیز همچون آنسو فاتی به علت مصدومیت از لیست خط خورد. روند ریکاوری او به شرایطش در تمرینات بستگی خواهد داشت. با احتساب مصدومیت آرائوخو و کریستنسن، در حال حاضر پست دفاع میانی در بارسلونا با کمبود شدیدی مواجه است. این در حالیست که احتمال جدایی اریک گارسیا از بارسا نیز وجود دارد و شاید به ژیرونا برگردد.

لیست 22 بازیکن بارسلونا برای  بازی امشب مقابل رایو وایکانو بدین شرح است: ترشتگن، کوبارسی، بالده، اینیگو مارتینز، فران تورس، پدری، لواندوفسکی، رافینیا، اینیاکی پنیا، پابلو توره، فرمین لوپز، کاسادو، پائو ویکتور، لامین یامال، اولمو، کنده، آسترالاگا، برنال، هکتور فورت، جرارد مارتین، دومینگز، آندرس کوئنکا.

4125