اعتراف سولشر پس از شکست سنگین برابر لیورپول: در پائین‌ترین نقطه قرار داریم

اعتراف سولشر پس از شکست سنگین برابر لیورپول: در پائین‌ترین نقطه قرار داریم

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونر سولشر سرمربی نروژی منچستریونایتد اذعان کرد که شکست امروز برابر لیورپول، بدترین تجربه او در دوران حضورش در الدترافورد بوده است.

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب دو تیم منچستریونایتد و لیورپول از چهارچوب هفته نهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه الدترافورد به مصاف هم رفتند که در نهایت، شاگردان یورگن کلوپ موفق شدند با نتیجه بسیار عجیب 0-5، شیاطین سرخ را در تئاتر رویاها تحقیر کنند. پس از این شکست، خبر اخراج سولشر در شبکه‌های مجازی پخش شد و واضح است که دیگر هواداران منچستریونایتد علاقه‌ای به این سرمربی نروژی ندارند. 

به نقل از سایت گل، سولشر پس از سوت پایان بازی به اسکای اسپورتس گفت: "گفتن چیزی به جز این که امروز تاریک‌ترین و تلخ‌‌ترین روزم در الدترافورد بود، بی فایده است. ما از نظر فردی و تیمی اصلا خوب نبودیم و نمی‌توانیم به تیمی همچون لیورپول، چنین فرصت‌هایی برای گلزنی بدهیم."

سولشر در ادامه افزود: "مسئولیت این شکست با من است. کادرفنی بسیار خوبی در اختیار داریم و من انتخاب می‌کنم که با چه تاکتیکی در زمین بازی کنیم. ما اصلا قاطع عمل نکردیم و فضاهای زیادی در اختیار لیورپولی‌ها قرار دادیم. می‌دانم که این بازیکنان قادر به انجام چه کارهایی هستند. به فصل پیش نگاه کنید، ما به تاتنهام 6-1 باختیم. این شکست بدتر بود. این شکست کیلومترها بدتر از شکست برابر تاتنهام بود. فقط می‌گویم که باید در اسرع وقت از این وضعیت خارج شویم."

4416