آخرین گل رونالدو مقابل لیورپول به چه زمانی بر می‌گردد؟

آخرین گل رونالدو مقابل لیورپول به چه زمانی بر می‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی - در یکی از حساس ترین بازی های سوپرساندی در فوتبال اروپا، منچستر یونایتد و لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم می روند و این بازی از ساعت 19 فردا (یکشنبه) در چهارچوب هفته نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب منچستر یونایتد برای این بازی باعث می شود تا نگاه ها به طور ویژه ای روی او و منچستر یونایتد باشد به خصوص اینکه در روز های اخیر رسانه ها توجه ویژه ای به تقابل کریستیانو رونالدو با محمد صلاح در بازی پیش‌رو داشته اند.

اما آخرین باری که رونالدو مقابل لیورپول گلزنی کرد، به فصل 2014/15 بر می گردد. در آن زمان فوق ستاره پرتغالی در رئال مادرید حضور داشت و کارلو آنچلوتی هدایت مادریدی ها را بر عهده داشت. رئال مادرید در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول همگروه شده بود و در ورزشگاه آنفیلد توانست با نتیجه سه بر صفر لیورپول را شکست دهد که گل اول رئال مادرید را در آن بازی کریستیانو رونالدو به ثمر رساند.

این گل تنها گل رونالدو در ورزشگاه آنفیلد است و آخرین گل رونالدو به لیورپول است که به 7 سال پیش بر می گردد. اکنون رونالدو با پیراهن منچستر یونایتد با لیورپول روبرو خواهد شد.

1470