نوستالژی؛ سالروز پیوستن کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد

نوستالژی؛ سالروز پیوستن کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی حال حاضر یوونتوس، 18 سال پیش در چنین روزی از باشگاه اسپورتینگ پرتغال راهی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس شد و این انتقال آغازی برای دوران پر افتخار کریستیانو رونالدو در فوتبال بود.

به گزارش فوتبالی، سر الکس فرگوسن در تابستان 2003 از مدیران باشگاه منچستر یونایتد تقاضای خرید استعداد پرتغالی یعنی کریستیانو رونالدو را داشت. رونالدو در آن تابستان در یک بازی دوستانه میان منچستر یونایتد و اسپورتینگ بسیار خوش درخشیده بود و خط دفاعی شیاطین سرخ را بسیار آزار داده بود. همین قضیه موجب شد تا فرگوسن و دستیارانش به شدت به رونالدو علاقه‌مند شوند و تقاضای خرید او را داشته باشند.

در نهایت کریستیانو رونالدو در تابستان 2003 از اسپورتینگ به منچستر یونایتد پیوست و تا سال 2009 در این باشگاه بود. رونالدو به همراه منچستر یونایتد تمامی جام های تیمی و همچنین جوایز فردی را تجربه کرد و پس از آن راهی رئال مادرید شد تا صفحه ای دیگر از دوران پر افتخار او رقم بخورد.

فرگوسن همواره از رونالدو مانند پسر خود یاد کرده است و نقشی که سرمربی اسطوره ای منچستر یونایتد در رشد و پیشرفت رونالدو داشته است، غیر قابل انکار است. رونالدو در حال حاضر در یوونتوس توپ می زند و یک سال از مدت زمان قراردادش با این باشگاه باقی مانده است.

1470