دردسر جدید پاریسن ژرمن و پوچتینو؛ خروج احتمالی ستاره تازه وارد پس از 3 ماه

دردسر جدید پاریسن ژرمن و پوچتینو؛ خروج احتمالی ستاره تازه وارد پس از 3 ماه

پایگاه خبری فوتبالی - گزارشات حاکی از آن است که مینو رایولا ایجنت مشهور جیانلوئیجی دوناروما دروازه‌بان پاریسن ژرمن، از مرتب بازی نکردن موکلش در پارک دو پرنس ناراضی است و ممکن است مقدمات ترک دوناروما را فراهم کند. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته جیانلوئیجی دوناروما با قراردادی رایگان از میلان به پاریسن ژرمن پیوست و این حرکت دروازه‌بان جوان و قهرمان یورو 2020، اصلا به مذاق هواداران روسونری خوش نیامد و خیلی‌ها او را در ورزشگاه سن سیرو در دیدار تیم ملی ایتالیا هو کردند. دوناروما عکس شرایطش در میلان، اوضاع مناسبی در پاریسن ژرمن ندارد و از زمان حضورش در پارک دو پرنس، مائوریسیو پوچتینو تصمیم گرفته تا کیلور ناواس را در درون دروازه قرار دارد. البته پوچتینو در وضعیت سختی قرار گرفته و انتخاب کردن بین دو دروازه‌بان سطح اول، اصلا کار راحتی نیست. 

به نقل از مارکا، ناواس در این فصل از لیگ فرانسه، در شش بازی به میدان رفته و موفق شده دو کلین شیت نیز ثبت کند و در لیگ قهرمانان هم در دو دیدار به میدان رفته است. او در تمامی بازی‌ها، تنها شش گل دریافت کرده و دو کلین شیت نیز در جلوی اسمش ثبت کرده است. در سوی دیگر، دوناروما چهار بار در لیگ فرانسه و یک بار در لیگ قهرمانان برای پاریسی‌ها به میدان رفته است. 

کالچو مرکاتو مدعی است که مینو رایولا اصلا از این وضعیت راضی نیست. او در این باره یک ماه پیش گفته بود: "هیچ جدالی بین جیجی و ناواس وجود ندارد و جیجی گلر اول پی اس جی خواهد بود."

4416