دژاوو برای کیلور ناواس؛ کابوس خرید دروازه‌بان‌های جوان‌تر

دژاوو برای کیلور ناواس؛ کابوس خرید دروازه‌بان‌های جوان‌تر

پایگاه خبری فوتبالی - هر چند که هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اما به نظر می رسد که جیانلوئیجی دوناروما به زودی به پی اس جی ملحق خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، ملی پوش ایتالیایی قراردادی پنج ساله با دستمزد سالانه دوازده میلیون یورو با تیم پاریسی امضا خواهد کرد و برای فیکس شدن با کیلور ناواس رقابت خواهد کرد. دروازه بان کاستاریکایی در رئال هم شرایط مشابهی را تجربه کرد و در ان زمان رئالی ها با خرید کورتوا رقیب سرسختی برایش تراشیدند و حالا این داستان در پاریس هم برایش تکرار می شود.

کیلور با حضور دوناروما در فصل آینده جایگاهش را در خطر خواهد دید. دروازه بان کاستاریکایی تا سال 2024 قراردادش را تمدید کرده اما حالا 34 ساله است و نمی خواهد در سالهای پایانی فوتبالش به یک نیمکت نشین محض تبدیل شود. البته شایعاتی هم وجود دارد که پی اس جی برای فصل اینده، دروازه بان ایتالیایی را به تیمی دیگر قرض می دهد.

کیلور ناواس یکی از مهمترین خریدهای پی اس جی در سالهای اخیر بوده است که معمولا عملکرد قابل قبولی را داشته است. پاریسی ها با حضور دوناروما چهار دروازه بان در ترکیبشان خواهند داشت. علاوه بر کیلور ناواس باید به آرئولا اشاره کرد که از قرارداد قرضی با فولام برمی گردد و سرجیو ریکو دروازه بان اسپانیایی که گلر چهارم پاریسی ها محسوب می شود.

4125