انتقال جنجالی هافبک رئال مادرید به بارسلونا؟/ اولین خائن پس از 14 سال

انتقال جنجالی هافبک رئال مادرید به بارسلونا؟/ اولین خائن پس از 14 سال

پایگاه خبری فوتبالی - گفته می شود که ایسکو هافبک رئال مادرید شاید راهی تیم رقیب یعنی بارسلونا شود و با اتمام قراردادش با رئال در تابستان بعدی به نیوکمپ برود.

به گزارش فوتبالی، بازیکن اسپانیایی در این فصل فقط در دو بازی فیکس بوده است و تنها گلش را هم در بازی رئال مادرید و مایورکا به ثمر رسانده است. سایت کاتالانی "ال ناسیونال" مدعی شده است که اولویت ایسکو این است که به نیوکمپ برود که البته اگر این اتفاق رخ بدهد، پس از 14 سال بازیکنی میان رئال و بارسا جا به جا می شود. آخرین نفر ساویولا بود که 14 سال پیش با اتمام قراردادش با بارسلونا به صورت رایگان به رئال مادرید پیوسته بود.

ایسکو 29  ساله حتی حاضر است که برای پیوستن به بارسلونا دستمزدش را کاهش بدهد چرا که می داند تیم کاتالان شرایط مالی خوبی ندارد. این بازیکن در سه سال و نیم اخیر در رئال مادرید به شدت کمرنگ بوده است اما به نظر می رسد که وقتش رسیده است تا چالشی جدید را برای خود انتخاب کند.ایسکو در 342 بازی خود در رئال مادرید 52 گل زده و 56 پاس گل داده است اما در پایان فصل قراردادش به اتمام می رسد. این بازیکن در هشت سال و نیم اخیر چهار چمپیونزلیگ، چهار جام جهانی باشگاه ها، سه سوپرجام اروپا، دو لالیگا، دو سوپرجام اسپانیا و یک جام حذفی اسپانیا در رئال مادرید کسب کرده است.

4125