ایسکو مجبور به جدایی از رئال مادرید می‌شود؟

ایسکو مجبور به جدایی از رئال مادرید می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی - زیدان در کنفرانس مطبوعاتی اخیرش پیش از بازی رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو در مورد ایسکو به گونه‌ای صحبت کرد که نشان دهد این بازیکن در حال خارج شدن از تفکرات زیدان است و دیگر جایی برای او در جمع مادریدی‌ها وجود نخواهد داشت. اما با این اوصاف، ایسکو مجبور به ترک رئال مادرید خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، چندی پیش روزنامه مارکا گفته بود که ایسکو در حال حاضر به فکر ترک رئال مادرید نیست و همچنان می‌خواهد برای جایگاه خود در تیم زیدان بجنگد. او در حال حاضر 28 ساله است و تا تابستان 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد و بعد از آن بازیکن آزاد محسوب خواهد شد. اکنون زیدان هم گفته است که ایسکو اگر می‌خواهد جایگاهی در رئال مادرید داشته باشد باید سخت تلاش کند. او در این مدت بسیار کم در رئال مادرید بازی کرده و توسط زیدان مورد استفاده قرار گرفته است و همین مسئله می‌تواند موجب شود که او تصمیم به ترک رئال مادرید بگیرد.

ایسکو معمولا در پست هافبک وسط و جلو تر از هافبک دفاعی در رئال مادرید مورد استفاده قرار می‌گیرد اما به نظر می‌رسد که دیگر دوران حضورش در جمع کهکشانی‌ها به سر آمده چرا که کارایی خود را از دست داده است. ایسکو می‌خواهد در همین ماه های باقی مانده نهایت تلاش خود را بکند و مجددا جایگاهی در تیم مادریدی بدست بیاورد.

1470