اتفاق ویژه‌ای که برای بارسلونا در هفته قبل از ال‌کلاسیکو رخ داد

اتفاق ویژه‌ای که برای بارسلونا در هفته قبل از ال‌کلاسیکو رخ داد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا موفق شد در هفته قبل از ال کلاسیکو در لالیگا با نتیجه سه بر یک والنسیا را شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد تا با روحیه ای خوب در هفته آینده به مصاف رئال مادرید برود.

به گزارش فوتبالی، اما پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا یک نکته ویژه داشت و آن هم این بود که بارسلونا در این بازی توانست کامبک بزند. در واقع این اولین بار در این فصل است که بارسلونا می تواند بازی باخته را به نفع خودش برگرداند و در نهایت به عنوان برنده مسابقه از زمین خارج شود.

در این بازی، بارسلونا در دقیقه 5 از والنسیا گل خورد چرا که گایا در همان ابتدای بازی با شوتی سرکش دروازه آبی و اناری پوشان را باز کرد اما در ادامه بازی، بارسلونا به بازی برگشت و به سه گل از فاتی، دیپای و کوتینیو توانست بازی را ببرد.

این اولین کامبک بارسلونا در این فصل بود و این قضیه می تواند اعتماد به نفس بارسلونا را مقابل رئال مادرید افزایش دهد چرا که احتمال عقب افتادن بارسلونا در طول بازی مقابل رئال مادرید وجود دارد.

تا پیش از بازی مقابل والنسیا، بارسلونا در این فصل در هیچ کدام از بازی هایی که گل اول را خورده بود و یا عقب افتاده بود، نتوانسته بود پیروز شود.

1470